2015年5月5日 星期二

Do you really care of me

很多人都問我,概然我也是奴,
為什麼放調教奴的影片上網,那不是更吸引多些奴找我嗎?
Lots of people ask me why I am a slave but upload so many acts as a Master video in my blogs, those make more slave come to find me.
唉,難道我真的那麼蠢嗎?!我會不知道這個後果嗎?!其實我也想放我被玩的影片上網,可是我遇到的主,
不是沒有拍照就是拍攝技術很差,更甚的是連玩的技術也不行..... 
Oh, do I really so stupid of it? ! Do I really don't know the consequences? ! I also want to put my movie in my blogs, but I met those Master, didn't take photo, no filming techniques, what is more even playing technology also in worst.... 
結果,一段段有頭無尾、失焦、完全不知在拍甚麼的影片,
一一堆在我的電腦,教我如何放之上網???
 At last, a volume of film which no ending, out of focus, completely unknown what shooting for, all heap up in my computer,
teach me how to put them in the internet???? 
以下是一個例子,某程度上,那天我的屁眼很痛,因為玩的那人不斷的移動那台自動抽插器、又不斷的調節它的速度,以至我無法適應下肛門裂了,而更甚的是我很心痛,心痛一個相識了8年的好友,一點也不了解我的需要,也不懂愛惜我的身體... 
Here's an example, to a certain extent, that day my ass hurts, because the friend constantly to move the fucking machine, and constantly adjusting its speed, at last I could not adapt to the anal crack, while more that I am very sad, sad met this friend for eight years, and does not understand my needs
do not know how to care of my body ...
 
密碼:6236                     Password : 6236



對不起,這又一次沒有拍照....
Sorry that no photo again....

沒有留言:

張貼留言